8/26/2006

Mitt ansikte

2 Comments:

At 27/8/06 22:56, Anonymous Anonym said...

ååh, titta vilketb fint ansikte!! Är det du?
Det var rena konstverket!
Ska genast i gengäld för denna generostet fixa ett foto av mig också - sitter dock just nu vid fel dator - nämligen ett av mina barns härhemma...mina bilder ligger i min dator i min arbetslokal.
Iallafall; du vet, min man var ju deltids - professor på sthlms musikvetenskap umnder åttiotalet - handledde Jakob Derkerts doktorsavhandling! Men du minns honom kanske ej - han undervisade aldrig på grundnivå där...hörde ju hemma i Uppsala.
Jag sa ditt namn til honom - men det var inte bekant.

Kerstin - ja, så hette hon ju!!! Men hon använde sitt flicknamn rätt ofta och det var nåt i stil med ....Rosengren...eller så...
hörrö - kommer du på vår improvisationskonsert? Vore skitkul! Det kan både bli jättehäftigt och snarare mer mediokert - det är liksom..."charmen"...med fri imrpovisation.

 
At 2/10/06 19:06, Anonymous Anonym said...

Hej Lars Erik!

mvh
Inkan :)

 

Skicka en kommentar

<< Home